9 Ekim 2012 Salı

MUHABBET



İyi akşamlar :) Bu ara blogumda sık vakit geçirebiliyorum.. Çok özlemiştim ama bu sefer de siz yoksunuz ve bu beni çok üzüyor :( Blogum çok sakin bu aralar.. Neyse hareketlenecek inşallah inanıyorum buna :)) Geleyim yukarıdaki şarkımızaa .. Bu ara Muhabbet'e acaip bir şekilde kafayı takmış bulunmaktayım. Almanca-Türkçe karışık dinliyorum :) Telefon hafızamda ki şarkılarımın çoğunu silmiş ve çoğuna muhabbet'in şarkılarına yer ayırmış bulunmaktayım.. 7/24 dinliyorum anlıyacağınızzz hihihi :)) Aynı zamanda Almanca şarkı dinlerken farklı bir ruha bürünüyorum nedense.. Hiç anladığım yok ama sanki anlıyormuşum gibi bir güzel dinliyorum söylüyorum falan :) Bu adamcağız benim almanca öğrenme isteğimi arttırıyor.. Şanslıyım ki yengem almanca biliyor ;) Arada almanca kelimelerle atışmak güzel oluyor, kaba bir dil sanki biraz ama ben seviyorum yaa çok hoşuma gidiyoor.. Duaa edin ablacıklarım inşallah öğrenirim :))

Sağlıcakla Kalın ♥

2 yorum:

  1. hiç dinlememiştim fakat mutlaka dinleyecegim

    seni de bloguma beklerim.Ünlü markaları uygun fiyata bulabilirsin :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye ederiim :) Tesekkurler hemen blogundayiim :)

    YanıtlaSil

O Güzel Yorumlarınız Benim İçin Çoook Değerli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...