12 Ocak 2013 Cumartesi

HASTAHANE..

Eveet sonunda randevumu aldım ve gittim hastahaneye .. Perşembe günü saat 10.40 ta randevumuz vardı ve bizi ( halam-yengem) abim götürdü. Hastahaneyi gördüğüm an halama ..
 - Hala ne olur geri dönelim yok bir şeyim benim ya yalvarırım dönelim :( 
diye yalvarmaya başladım ama nafile ... Dedim Kardelen kurtuluşun yok mecbur gireceksin , girdik içeri sıramızı aldık EKG çektirmemiz gerekiyormuş beklemeye başladık ama ben nasılım hala gidebilme umudum var . Girdim EKG bitii çıktım ama titriyorum , tabiki heyecandan değil sinirden !!  İçerideki görevli hemşire sinirlerimi bozdu hastayla ilgi 0 , hakaret , azar vb..
Ben birde insanlara karşı çıkmayı gereken cevabı vermeyi bilemiyorum yapamıyorum yani öyle biri değilim. Dokunsalar ağlayacak durumda çıktım dışarı halamlar direk gözlerime bakıyorlar ne oldu kötü bişey mi oldu diye ama konuşamıyorum boğazım düğüm düğüm .. Zaten tedirgin olarak gittim bide böyle bir olay yaşayınca dayanamadım ağlamaya başladım . EKG sonuçlarıyla beraber doktorun yanına gittik muayene için sonuçları kontrol etti ailede kalp rahatsızlığı olan var mı diye sordu Babamı kalp krizi sonucu kaybettiğimizi söyledik muayene bitti .. Sorun yok diyemeyeceğim var dedi. Sigara kullanıp kullanmadığımı sordu, kalp de ritim bozukluğu olduğunu stresten,sıkıntıdan,üzüntüden,sigara içilen ortamdan uzak durmamı istedi.. Mart ayına efor testi verdi .. Halam o zamana kadar beklemek istemiyor gerçii başka hastahaneye de bakalım dedi . Hastahaneden çıkmadan görevli hemşireye gerekeni yapıp hasta haklarına dilekçe yazdım ve gereğinin yapılmasını istedim .. Tartışma çıkarmadım orada evet ama hakkımı aradım ! Bunu da halamın zoruyla yaptım hiç muhatap bile olmak istemiyordum ama eğer bizler susarsak onlar bizlere bu şekilde davranmaya devam edeceklerdi haklıydı halam ve daha fazla susmamam gerektiği için yazdım o dilekçeyi . İşimiz bittikten sonra da değişiklik olsun diye alışverişe gittik Bakırköy meydanı talan ettik :) Gerçekten işe yaradı aldıklarımı da bir daha ki postum da yayınlayacağım İnşallah .. 


Bu da o güne ait bir kare :)


Mutlu kalııın .. Güzel bakın kendinize :)

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun halana kesinlikle katılıyorum susmamamız gerek bizim paramızla maaş alıyorlar çalışmak istemiyorlarsa orada durmasınlar o kadar çok işsiz varki...
    Bloğunu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız ama ben ne olursa olsun sesimi cıkaramıyorum işte.. Teşekkür ederiimm :)

      Sil

O Güzel Yorumlarınız Benim İçin Çoook Değerli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...