3 Ağustos 2013 Cumartesi

Yeni Ciciler ve Kombin

Herkese merhaba en son size oda postu yapacağımı söylemiştim ama yapamıyorum maalesef .. Bu postum da yeni aldığım ciciler ve komibinleri olacak :) Bayramlık cicişleride içerisinde ..

Başlıyoruuuuzzz :)



İlk olarak bayram kombinimden başlamak istedim .. 


Boydan elbise ..

 

Kot ceket ♥

Şalım ..
vee ayakkabılarım ..






 Su yeşili ♥


Bunlarda yeni aldığım şallar .. O turuncu gibi gözüken aslında hardal sarısı :)


Burada biraz daha belli oluyor..


Kırmızı pantolon aşktır ♥

İşte böyleee yeni kombin postlarıyla buluşmak dileğiyle inşallah kendinize iyi bakınn
hoşcakalın ..



2 yorum:

  1. Selam..blogunu yeni gördüm.takipteyim banada beklerim.amediam.blogspot.com

    YanıtlaSil

O Güzel Yorumlarınız Benim İçin Çoook Değerli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...