5 Mart 2012 Pazartesi

GECİKMİŞ KAVANOZ POSTU

Selaam ben geldim..Uzun süredir yaptığım kavanozlarım sonunda bittiler ve anca yayınlayabiliyorum malesef.. geçen hafta yayınlayacaktım ama kısmet olmadı hep bir şeyler engel oldu biraz da bu yüzden geç kaldım :) Şimdiii kavanozlarımıza bir göz ataalıım :)

                                     
İşte ilk kavanozumuz..bu postumda bahis ettiğim büyük kavanoz..Kalemlik yapıcam demiştim işte oo :)Kavanozların boyanması,süslenmesi vs. gibi şeyleri sade yapmayı daha uygun gördüm. Neden böyle düşündüm bunu bende bilmiyorum işte :D


Bahsettiğim gibi bu desenleri neden yaptığımı bende bilmiyorum aldım elime fırçayı daldırdım boyaya birden elimden böyle bir şey çıkıverdi :)


İşte bu da diğer kavanozumuz .. burada küçük kavanoz hakkında ne yapacağımı bilmiyorum demiştim.. İşte bu da o kavanoz bunudaaa kumbara yaptıım :))) Buda böylee.. Kumbara diğerine göre daha bi cafcaflı oldu sanki ama güzel oldu :)


İştee bu kadaarr .. Bir şeyler boyamayı seviyorum, güzel olmasa da beceremesem de seviyorum .. Eğlenceli bir iş çünkü boyama yapmak hele de bu tip şeylerle boyama yapınca daha bir değişik oluyo insanın ruh hali şahsen :) Tavsiye ederim öpücükleer :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

O Güzel Yorumlarınız Benim İçin Çoook Değerli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...