13 Mart 2012 Salı

YAZ ÖZLEMİ

Ben geldim ama mutsuuzz,üzgün, yaz'a hasret kalmış bir deli olarak geldim bu sefer ..Yaa  Rabbim'in gücüne gitmez inş ama ben yaz istiyorum artııkk böhüüüüü :'( havalar çook  soğuuk , üşüyoruum , gezmeye bile doğru düzgün çıakamıyoruum çıksam bile hiç zevk alamıyorum şahsen :( Artık kat kat giyinmekten , kazak , atkı ve kabanlardan kurtulmak istiyoruum :)


Yaz gelse meselaa çıksak gezsek tozsak , pikniğe gitsek, yüzseek ahh ahh ne kadar özledim yaz'ı .. Evet aslında kış da güzel bi mevsim ama kış kısa sürünce güzel ya :) hemen yaz gelse sonra . Ne güzel olurdu ama  :)) Şöyle portakal gibi güneş çıksa, her tarafı ısıtsa. Bu benzetmeyi neden yaptım bilmiyorum ama ilk aklıma 'portakal' geldi hihi :)  Havaların ısınmasını 13567783 gözle bekliyoruum .. Yinede hayırlısı olsun deyip sizleri öpücüklere boğuyoruum :)) En kısa zamanda portakal güneşimizin çıkması dileğiyle mutlu kalıııın :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

O Güzel Yorumlarınız Benim İçin Çoook Değerli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...