5 Haziran 2012 Salı

KASTAMONU GEZİMİZ :)

Selamlar blogcanişkolar :D Size söylediğim gibi booolca postlarla geri dönüş yaptım .. Dahası da var :) Evett ani bir kararla Kastamonu yolcusu idim. Harika bir yolculuk geçirdim harika yerler gezip gördüm, beni götüren abişkom sağ olsun aman eksik olmasın.. Okulun hemen bitiminde böyle bir gezi harika oldu vallahi sıkılıp, daralıp, bunalım geçirenlere ( benim gibi ) hemencik kendilerini bir yerlere atsınlar çok iyi geliyor :)) Kastamonu da kalmadık pek fazla orada akrabaları ziyaret edip hemenciik Safranbolu ya geçiş yaptık.. En güzel vakitlerimizi de orada geçirdik zaten hemen fotoğraflara geçelim çünkü oraların güzelliğini anlatan tek kanıt onlar :))

İşte Kastamonu'nun girişinde bizi karşılayan manzara harika görünüyor güneşin doğuşunu izlemeye bayılıyoruuuuummm :))

Şimdi Safranbolu'dayız önceden de dediğim gibi Kastamonu da pek kalmadığımız için fotoğraf yok :) Bu da Safranbolu da girdiğimiz bir Camii'nin önü yukarıda gördüğünüz resim Güneş saati ..

Safranbolu da eski çarşıyı dolaştık biraz alışveriş yaptık ama kavurucu bir sıcak vardı..

Bizi gezdiren bir tanıdık vardı yoksa biz nereden bilicez safranboluyuu :D Eski çarşıdan çıktık Bulak Mağarası na doğru yol aldık. Bu fotoğrafta oraya doğru giderken.. Harika bir manzara ..

Mağaraya çıkarken.. Çık çık çıık bitmiyor merdivenler merdiven çıkmaktan mağarayı gezmeye halim kalmadı :D

İşte mağaranın içi. Dehşet ötesi bir yerdii..

Dağı solu ağzım açık bir şekilde izledim.. Öğrendiğim kadarıyla bu mağaranın içerisinden mağaranın yüksekliğinde su akıyormuş.. o su yavaş yavaş mağarayı terk etmiş ve daha sonra mağara bu şekli almış.. Sular zamanla azaldıkça da sarkıtlar oluşmuş.. O siyahlıkların nedeni ise flaş patlamalarından olmuş ne kadarı doğru ne kadarı yanlış hiç bir fikrim yok . Mağaranın içerisinde yarasa da olduğu söylendi fakat çok şükür böyle bir şeyle karşılaşmadık :)

İşte bu da mağaranın duvarında bebek yüzüne benzeyen birşey var.. Dikkatli bakarsanız eğer sarı kısma..

Mağarayı terk ettikten sonra ince su kemerine gittik.. Orası mağara kadar çekici değildi ama güzeldi.. Buranın da özelliği bu köprüden karşı tarafa geçim sevdiği kişinin ismi yazılıyor ve dilek ağacı var birde..

Köprünün alt tarafı.. Aşağıya bakmanın imkanı yok insanın hemen başı dönüyor..

İşte gezimiz böyle sürdü.. Bu gördüğünüz yerleri sadece 1 günde gittik.. Ayaklarımı artık hissetmez haldeydim..  Ama her şeye rağmen çok güzel geçti hayırlısıyla gittik geldik bir sorun çıkmadan iyi bir şekilde tadını çıkardım :) Safranbolu'nun gece manzarasıyla kapanışı yapıp kaçıyorum hepinizi kocaman öpüyorummmm