9 Haziran 2012 Cumartesi

NE OKUDUM ??

Herkese Selaaam.. Delinin Dünyasından sesleniyoruuum :) İnşallah iyisinizdir deli dünyamın güzel insanları. Ben iyiyim çok şükür. 3 aylık yaz tatilimde geldi kitap okumaya tam gaz devam.. Kitap benim her şeyim kitap okurken insan gerçekten kendini kaybediyor..Kitap okurken sanki yaşıyomuş gibi oluyorum ve bu kitabı daha çok sevmeme neden oluyo :)

Şahsen canım sıkkın olduğunda ya da yapacak bir şey bulamadığımda sevgili kitaplarım beni yalnız bırakmıyor. Her türlü kitabı okurum,severim ama tarih kitapları okurken içim daralıyor afakanlar basıyor okuyamıyorum :) Okul zamanında pek fazla okuyamıyorum yarım yarım okuyorum o zaman da okuduğumdan hiç bir şey anlamıyorum.. Ama şimdi tam zamanı hihi :)

  Okulun kapanmasına yakın bir kitaba başlamıştım bitirdim. Bazı kitapların ilk sayfaları çekilmiyor gerçekten.. Ama ortalara doğru insanın elinden bırakası gelmiyo :D İşte okuyup bitirdiğim kitap.. 380 sayfa okumam 2 haftamı aldı dediğim gibi okuldan dolayı..


Gerçekten güzel bir kitap.. Sonlara doğru yani bitişi biraz tuhaf geldi bana sanki yarım kalmış gibi geldi :) 


Evet şimdi okuduğum kitaba yeni başladım yani perşembe günü.. Bu kitap da 452 sayfa ve 181. sayfadayım  :)  Eğlenceli bir kitap Herkese tavsiye ederim.. Bu bitince sıradaki kitap ney sizinle paylaşırııımmmm :) Kitap okuyun cidden kitaplar zaman sonra insanın dostu oluyor. Çok konuştum hadi kaçtım öpücükleeerrr ♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

O Güzel Yorumlarınız Benim İçin Çoook Değerli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...