24 Nisan 2012 Salı

CİCİŞLER POSTUU


İşte yine ben celduum :) Şivem değişti farkında olmadan hihi :) Evet ciddi olalım öhüm öhüm :D Uzun zamandır yazmak istediğim fakat çok yoğun olduğum için fırsat bulamadım cancağızlarım.. Bugüne kısmetcikmiş.. Bu ciciler benim için çok ama çoook değerlii çünkü bunlar çok güzel yerlerden Mekke-Medineden geldiler.. Şimdi bakalım hepsine tek tek ..


Bu kolyemiz..


Bu bileklikleri çok sevdiiimm :))


Şimdik şöyle aslında bu kolye idi ama ufaktı.. Anlamı benim için büyük olduğu için geri çevirmek istemedim ve bende bileklik yaptım :)




 Bu çok tatlıııı :))


Saatimiz :)

Şimdi yüzüklere geçelim..


Bu yüzüğümü sevgili halacım saatimle uymlu olur diye almış kıyamam yaa :)


Bu tür sade yüzüklere bayılırım :))




İşte böyleee.. Rabbim Cümlemize o mübarek yerlere gidip ibadet etmeyi nasip etsin inşallah :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

O Güzel Yorumlarınız Benim İçin Çoook Değerli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...