17 Nisan 2012 Salı

YİNE BİR MİM

Selamalarrr :) Uzun zamandır yoktum yine.. Şu son 2 haftam çok yoğun geçiyor o yüzden sıkça giremiyorum .. Yayınlamam gereken 2 tanecik postum var onları bile yayınlamaya vaktim yok ama en kısa zamanda onlarda gelicek inş.. Bir Kafadan Her Ses tarafından mimlenmişim.. Kabul ederlerse demiş etmezmiyim hiç :) Teşekkürler mim içinnnnn :) Sevgili Cici ablacım :)Bir Kafadan Her Ses'i Mimlemiş. Nicki veya Blog adı E ile başlayan kişilerin Mimlenmesi istenmiş eee başlayalım o zaman :)

O kişi deee :

Bir daha ki ciciler postunda görüşmek üzre sevgiyle kalın :)


2 yorum:

  1. Bloğunu bi başka arkdşın bloğu vasıtası ile gördüm ,gezdim beğendim ve hemen takipe aldım:)
    eğlenceli yazıların ilgi çekici postların var..
    senin gibi bi blog arkdaşım olmasını çok isterim..
    takipteyim bundan sonra;)

    bu arada takıların hepsi çok güzel ama ben mavi taşlı yüzük ve inci kolyeyi çok beğendim :)
    güle güle kullanman dileğiyle
    Bende bloğuma beklerim
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Bloğuma hoooş geldiin :) Blogumu ve postlarımı sevmen beni mutlu etti :) Daha çok güzel vakit geçireceğine emin olabilirsin çünkü ben deliyim hihi :) Hemen blogundayım :)

    YanıtlaSil

O Güzel Yorumlarınız Benim İçin Çoook Değerli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...