10 Nisan 2012 Salı

KAFAYA GÖRE UYDURUKLANMIŞ MİİİİİİMMM

Mim postumuzun başlığı biraz değişik oldu ama Sevigili Şanslı Kedi'nin deyişine göre oldu bu başlık da :)) Bu arada Şanslı Kedi'ye teşekkürler mim için.. Mim olurda yapmazmıyım yeterki eğlence olsun :) Bu benim blogta 2. mim yapışım hadi bakalım başlayalıım..

1)  Burçlara inanıyor musunuz? Burcunuz nedir?

Yengeç burcuyum :) Aslında inanmam ama hep bir düşünce ''aa gerçekten de  oluyor böyle veya aa evet oldu'' gibi düşüncelerim oluyor bazen :) Evet inanmıyorum, geleceği bilmek bana saçma geliyor ben bir de biraz dini açıdan bakıyorum aslında bu konuya.. Ama burç okumayı severim o ayrı :)


2)  Hayattaki idealiniz ulaşmak istediğiniz en son nokta nedir?
Aslında oturup şööööyle dikkatlice bi düşünürsem çookk ideallerim var :) Ama tabiki öncelikle öğrenim gördüğüm bölümün uzmanlığını yapmak isterdim :) Aslında yapabilirimde :)))
3) Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?

Evet inanırım ama aşkın uzun süreli olduktan sonra bitip yerini sevgiye bıraktığına da inanırım .. Bence aşk tarif edilmez bir duygudur :)


4)  Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?


Eğer burda hayallerimi yazmaya başlarsam yarına kadar bitiremem :) ama en önemlilerinden bir kaç tane sıralayabilirim :)
- Uçmak isterdim hiç durmadan :D
- Göz yaşı olmasın isterdim.. olmasa öyle bişey acı çekmese insanlar :) 
- Uzayda yaşamak isterdim tek başıma ohh :D Ama yanıma birini alabilirim belki :) 
 ve daha bir çok şeyy :D
Hayal kurmak bambaşka bir duygudur .. İnsan hayalsiz yaşayamaz bence, hani bazı insanlar '' ben hayal kurmam '' derler ona inanmam.. Küçük de olsa insanın bi hayali vardır ve hayal kurmak bazen bana çıkmaz bir yolmuş gibi gelir :))



5) Sizce gerçek bir arkadaşın özelliği nasıl olmalıdır ?

Bence asla iki yüzlü ve yalancı olmamalı.. Olduğu gibi görünmeli güleryüzlü ve anlayışlı olmalıdır.. İyi günde de kötü günde de yanımda olmalıdır. E biraz da deli olmalı :))



6) Hobileriniz var mıdır? Varsa nelerdir?
Hobilerim olmazmı :) Eğlenceli işlerle uğraşmak boyama yapmak süslemek vs. yüzmek kitap okumak gibi :) Eveett buda son sorumuzdu :) Bende bir kaç kişiyi mimleyeceğim gönüllerine göre yapabilirlerde yapmayadabilirlerde of bu nasıl bir cümle oldu :D Kırgınlık küskünlük olmaz yani demek istediğim bu :) 

Mimledikciklerim :) 

- cicibiciseyler
- Derya demiş ki ;
- Tokideki Ses
- Su Perisi





3 yorum:

  1. Teşekkür ederim mim için canım uygun bir vakitte cevaplamaya çalışacağım inşallah :))

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim.. İnşallah. Dört gözle bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. canım mimini cevapladım
    sevgiler:)

    YanıtlaSil

O Güzel Yorumlarınız Benim İçin Çoook Değerli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...